Ärlighet varar längst

Idag ska vi prata om ärlighet! alla människor vet ju att dte är det som varar längst! så varför inte vara ärliga på en gång och förkorta processen lite? Ja... det är nånting jag skulle göra om jag var i vissas läge.
Men alla människor tänker ju olika. det är väll i försig tur det om man tänker efter!
Det värsta jag vet över allt annat, det är skitsnack. Det är helt onödigt. Verkligen helt onödigt. Speciellt när man vet att folk kan få reda på det hur lätt som helst! Om det nu är så att man måste snacka skit, kan man inte tänka lite på till vem och framför allt vart man säger saker. Jag menar, det är ju väldigt dumt att stå i skolan och prata om nån i skolan! Jag har en poäng, men det är svårt natt komma fram till den men iallfall!
Det jag vill säga är att folk inte borde prata skit. För på nått vänster komer det ALLTID fram så varför kan folk inte bara prata med personen det gäller på en gång? ifrågasätta...? Det är ju sååå fegt att inte kunna göra de! Jag menar, klart det är ju alltid jobbigt för alla, men är man så rädd för sina vänner att man inte kan ta upp saker och ting med dom (Saker de tycker är konsitga eller nått man gör säger eller något liknande) Då är ju de VERKLIGEN inga riktiga vänner, så är det bara! 

VÅGA PRATA  

Kommentarer
Postat av: elin

men varför gör inte du det då? :P

2006-12-13 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0