Dagen innan DM

Idag har jag sovit jätte länge. till halv tolv. jag somnade klockan halv nio igår. Jag har med andra ord fått sova ut!! vilket har varot helt underbart skönt! Sen idag Har jag och Julia bastat och vi har ätit middag! trevligt. jag är själv hemma! pappa är på julbord. I morn är det DM.. Egentligen skulle jag gå till kyrkan med sandra med det krockade herre gud vad jag hade velat gå imorn. Men dm kan ju bli kul om det går bra för oss.

Förra inlägget, fyy vad jag är nöjd med det!! det är ju såå fint!!

det var ett ganska onödigt inlägg idag, men sak samma. ska gå och lägga mig i sängen och se film nu och somna! Så jag orkar upp imorn, ska upp halv sju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0