Elin Karlsson

Idag, eller nu sitter jag i skolan! Woho! JÄTTE roligt, inte! Sen igår var jag uppe isthlm och hälsade på en kompis från småland! Det var ju trevlig resa han träffa han i 10 minuter sen bar det tillbaka hem, jätte roligt det med =P.
Snart är det Jul, ja har inte köpt en enda klapp! Hmmmm! Jobbiiigt, men jag får fixa det nästa vecka, jag och pappa skulle åka upp nästa frdag innnan jul! Hoppas jag hittar då!
i helgen händer inget speciellt. ska träna i morgon sen på kvällen ska jag på Jul konsert! Myys faktor 10

Du.... Vet du om att du är den vackraste i världen, vet du om att du har ett leende som örenligt med dina ögon där passionen lyser stark. en utsrålning som förmig på osäker mark. där du går där där du finns finns också spänning
Du berusar mig med din styrka och med all din  värme som du sänder
Bara du kan bemöta mina känslor, kan mätta mina bäger, du är den ända som förstår mig coh kan berätta vem jag är 

Kommentarer
Postat av: Emma kusinen

Heej kusse.... Hur mår du ????

2007-10-22 @ 17:49:31
URL: http://www.elinkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0