Fredag med Caroline

Hejsan
 ikväll ska jag träffa Carro. Hur länge sen som helst, ska bli otroligt kul! Vi ska äta middag! (Som jag ska laga, undrar hur det kommer bli.) Hoppas på det bästa, jag går ju trots allt idrott, hälsa och KOST så jag borde ju kunna :P
  
Juste vi måste ju gå hem till mig från bussen idag, jag tycker väldigt synd om oss, usch! Tänk om det blir lika kallt som förra gången carro!! Då den gånge som det var så h imla kallt.. Hoppas INTE!! 
Men isåfall får vi ta en tripp in till bastun isfl =) 
 

Sandra har varit iväg på SPA. Hur underbart kunde inte det ha varit för henne, hon som verkligen älskar sånt där. Hoppas iallfall att du har haft det riktigt skönt och du är slät och fin i ansiktet efter ansiktsbehandlingen, inte för att du inte brukar vara de annars men ändå =)



Kommentarer
Postat av: Mikaelmari

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2008-09-16 @ 10:49:45
URL: http://mikaelmari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0