Julafton med Sandra

Igår firade jag liten Julafton med sandra. vi lagade mat och myste. sen öppnade vi presewnter :D wiee fiin fin pyjamas jag fick =) Tack!!! Sen s0pelade vi eye toy hela kvällen typ. det var ju roligt sandra! Haha! Sen hade vi heta diskussioner också.. Om väldigt viktiga saker. Vi spelade även ett parti kort. Haha. helt udnerbar kväll helt enkelt. Sen var det dags att gå och lägga sig. jag sa att vi kunde se på film och att jag lovade att hålla mig vaken! (Eftersom att jag har svårt att vara vaken när jag kollar på film) Men eftrer 10 minuter bad jag om att få stänga av tv:n. som tur var somnade sandra hyffsat fort iallfall. Men på morgonen .. där är vi kvitt Sandra! Hon går upp halv åtta åtta och kollar på tv låter mig sova till klockan 9. Tack! Hur ttrött som helst.. så vi är kvittan nu. :P Man drar inte upp mig klockan 9 på en lördag ,morgon! Men vi gick upp och åt mys frukost och sen spelade vi lite mer eyettoy,. sen var det dags för oss att skioljas åt inför Julens underbaara stunder

Idag avar jag nere och hittade min julklapp till pappa. Blev en tröja. en blå och ljusblå randig väldigt fin.. Jag var med Julia på stan vilka stora sammaträffande vi var med om idag!! HAHA.


So this is christmas and what have you done ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0