Juldagen!

Hejsan! Idag är det dagen efter Julafton! Konstig jul iår igen! varför kan inte allt bara vara bra! Svårt att lyfta på en lur och slå ett nummer och ringa opch bry sig om att säga godjul..  Illa. Verkligen! Likadant förra året men då var det andra problem som jag inte orkar ta upp. Allt jag vill ha är en skön och lugn Jul!

Men iallfall. Nu är vi i norrköping. ska bo på hotell och sådär hälsa på lite folk. Mys verkligen. fast hotellet var inte lika bra som scandic brukar vara! Men men .. Vi får sov plats iallfall!

Vi ska väll snart åka tillbaka till hotellet förmodligen! En sådan dag. nu är man ju lliiiiite trött på julmaten kanske men det hör väll till julen så här.. Fast egentligen jag tycker att Julen är väldigt överskattad på alla möjliga vis. Jag är ingen Jul älskare, skulle klara mig utan den, faktist! Måste ju erkänna de. Men visst var Julen rolig och förväntansfull när man var liten, men inte längre...


In the light of the sun
Is there anyone
Oh it has begun
Oh dear you look so lost
Eyes are red
And tears are shed
This world you must have crossed

Kommentarer
Postat av: Anonym

HATA!! OFTA JULEN ÄR ÖVERSKATTAD! DU ÄR ÖVERSTÖRD! aaaaaaaaaaaah

2006-12-27 @ 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0