Magic.

Går och drömmer om dig ibland, ja jag går och drömmer att du var här.
Du som alltid håller min hand o du som kan förklara allt det här.
Du som har ett eget liv, men som delar mitt liv när jag vill.
Fast jag har ett eget liv, så drömmer jag om dig lite till.

Säg får jag nånsin träffa dig eller, eller kanske har du gått mig förbi.
För jag vet att du älskar mig, annars stämmer du inte in på min filosofi
Du som skrattar lika mycket som jag, och du som är mild o god o generös
och du som tycker precis som jag, å som inte försöker vara så överseriös

Jag drömmer lite till så jag nästan tror att du finns


Kommentarer
Postat av: Elin

ELIN! vi tänkte fira tess och jag undrar om du ska göra nånting på måndag? vi tänkte baar slappa, typ käka middag och sådör..är du på???

2006-12-28 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0