Natten

Kvällen, pontus och jocke kom förbi. Kvällen började med att vi sjöng singstar, (eve lånade ditt p2)
Sen spelade vi kort, bakade negerbollar och åt dom!
Kvällen har varit hur rolig som helst! Verkligen snälla människor!



Ïdag ska jag Plugga om jag orkar. Bloggar mer sen i kväll.. =D

Nej det blev ju inte s¨å mycket plugg inte just nu, vaknade sent ringde sandra och jag ska dit och plugga. Undrar hur det kommer gå =D Hoppas bra hoppas hoppas. Hopppppas det blir mys med godis och chirre ikväll. tar med mig pengar för säkerhets skull.. den underabart snälla familjen åker hela vägen till enhörna för att hämta mig underbarasötaaaaa... Det är ju mitt heeeeem nummer 2 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0