Nattinnebandy

Hejsan! Igår var jag i skolan på dagen! det var en rätt seg dag, vi gjorde inte så m ycket "som vanligt"
Sen slutade jag fyra.. skulle ta fem bussen hem till enhörna, men den var försenad! Usch! Så den kom cirka tio över! det gjorde att jag kom hem klockan tio över sex.. Jag skulle bli hämtad hemma av farfar klckan halv sju för att åka till vacksta! Nattinnebandy! Jag hann inte äta så jag fick ta med mig mat!! Sen när jag kom fram till vacksta samlades THE GIANTS i bild salen och började trycka på tröjorna, det blev grymt bra faktist!!! Sen började spelen.. Vi vann alla våra matcher.. finalen också.. hehe fast dom lämnade vo för att dom var bara en från laget kvar på vaksta, då var klockan ca 3 halv 4. det var ganska många som åkte hem.. sen när vi skulle sova tog jag en grön madrass och la mig i studion med ett par ettor. somnade på en gång! Men jag sov inte bra nånstans!! sen på morgonen kom johanna in och sparka på mig, jag blev jätte rädd usch !!! Haha.. men roligt var det..
dåp var klockan ca 9 jag och elni gick ner til matsalen för att få oss en bit frukost! tackar matsalen för det!
Sedan la vi oss i lyktan i soffa, jag hade med mig ett duntäcke tackar mig själv för det! hade nog inte löverlevt natten utan det tror jag =) Sen så somnade jag! rätt pinsamt om man tänker efter för sen kom alla ut där och hade rast =/ haha dom lär ju undrat vad jag var för offer! Mohaha
Sen åkte jag hem vid tolv, somnade och vaknade av att pappa skulle komma och hämta mig vid 6 tiden! Ahh! det var ju sjuuukt, jag var såå trött! nu kommer jag inte kunna sova!!

Idag är det Sandras Jul. Är glad för hennes skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0