Onsdag

Idag har jag vart i skolan! Hade bara projektredovisnaingar hela dagen så det var en skön dag! Nu sitter jag hos Sandra och lyssnar på när hon och Marina sjunger sing star. Inte för att vara taskig. men det låter förjävligt :D Men sen kan det ju vara ljudkvaliten ;D
Men iallfall. Ikväll ska jag och sandra iväg på partaj i strängnäs. I morn har jag skola sandra är ledig. orättvist!!! Men iallafall! Vi har motionsgymnastik hela förmiddagen!! Gud va trist.. sen har vi ju prov på fredag! aj jag kommer få IG. det är ett ganska viktigt prov ändå, jag menar jag ligger bra till i träningslära praktiskt då vill jag ju visa teoretiskt också. Så jag får väll plugga lite kanske. Får se vad som händer! Vi får ta en dag i taget. Just nu är det onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0