Söndagens DM

Igår spelade jag DM i katrineholm!Dagen började med att jag gick upp klockan 6 för att göra i ordning sallad och så där som jag och pappa kunde äta under dagen. Sen bar det iväg till samlingen. Jag började köra, men jag fick en form svakca och var nära på at somna framför ratten så jag svängde genast av vägen och lät pappa fortsätta. Väl framme skulle vi spela vår första match! Mot nyköping. Vi förlorade med 2-1. men vi hade oturen med oss! Sen andra matchen vannvi med 3-0 tror jag och trdje 4-0 och fjöärde 5-1 och sista 6-0 Jag tror att siffrorna var så men jag är itne säker men vi vann alla matcher med höga nummer iallfall! .. Men vi kom inte vidare! Det gjorde nyköping! Men vi hade mest mål i hela dm! 18 styckna!

Sen var det på någon match jag fick världens smäll på låret. jag hatar lårkakor. Usch kunde ju itne spela ordenligt sen på hela dagen men det gick iallfall hyffsat! MEn många smällar fick man ta igår!
Sen stanande vi på donken på vägen hem och efter det somnade jag! Det var uuur skönt!


Idag satte jag min klcoka på åtta. Men jag råkade stänga av snoosen eller hur det nu stavas. så jag somnade och och vakanade klockan 9 då min buss går. så jag hann inte till skolan idag! Guuuud så tråkigt! INTE!  Nu ska jag äta och göra mnig redo för gymnmet sen ska jag förmodligen iväg hem till sandra.. Om hon vill ha migf där, ska ringa och prata med henne nu !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0