Tisdag

Hejsan! Idag var jag hemma från skolan, tycte det var lite onödigt att gå för jag var så himla trött!! herregud alltså.. Hela dagen har jag kollat på vänner och på surviving christmas!! Det har vart mysig och jag åt tacos idag igen, det är ju bara för gott alltså =).

Sen åkte jag till Nykvarn! aa och nu sitter jag här hos sandra, som egentligen inte vill ha mig här., hon ba när ska du gå.. jag ba vadåra hon ba nej jag vill veta när jag får sopela bubbles.. Snällt! här kommer man med skolkatalogen och allt :p haha! Men sen ska jag på träning iallfall. och det är stockholm som gäller .. roligt!!! nej!


Skolkatalgoens offer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

USCH du får mig att låta så elak. så var det verkligen inet! jag blev jätteglad över att du kom förbi en sväng. Puss Puss

2006-12-05 @ 18:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0