Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu!

Hejsan! har inte skrivt på l'änge har inte haft en data hemma. Papap är på jobb åkte i måndags kommer hem på torsdags kväll! Tråkigt värre!!! ikväll ska jag spinna och sen ska jag hem till sandra!!! WOHOOOOOO SAKNAR DIG UNDERBARA!!!!!!!!!


Är i skolan, slutade halv tolv men jag ska sgtanna kvar till två och plugga,k men vå får se till att det blir någe gjort =))  Men men men men

Träning igår, gick bahjs dåligt. men ronbny sa att jag hade fått snabba fötter och det är ju positivt iallflall :D









<3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ibalnd förstår jag mig inte på dig! när jag vill att du ska stanna till två, som igår när vi behövde jobba då drar du med tolvbussen men idag när vi slutar tolv så ska du stanna? :P

2006-11-22 @ 15:30:50
URL: http://epettersson.blogg.se
Postat av: Vemundkathinka

I recomend this site

2008-10-13 @ 10:53:31
URL: http://vemundkathinka.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0