Ester (L) Asta

Asta <--- Asta, älskade... Ester<--- Ester, älskade



Jag minns dagen då jag fick Ester, det var i oktober, runt min födelsedag. Sandra var i närheten. Jag mådde dåligt, undrar o mjag var magsjuk? men nej det tror jag inte att jag var men jag mådde dåligt iallfall! Alltså den dagen, fy fan va underbar katten är!! Det är helt otroligt så mycket som hon bär med sig som jag kommer sakna. hoppas mamma ändrar sitt beslut, hoppas hoppas hoppas..
Asta minns jag också, hon var såå liten.. nästan alldeles föör liten.. Så himla fiiin! jag blir tokig. Även fast hon får ryck i bland är hon helt underbar.. !
Ber till gudarna att min mor ändrar sig!!
Föralltid i mitt hjärta! Ester och Asta


Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas också att din mamma ändrar sig

2006-11-23 @ 19:01:18
Postat av: Vincentvera

Cool site ... I like it :)

2009-10-14 @ 10:12:25
URL: http://vincentvera.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0