Fredag

Hejsan! Idag vaknade jag lite sent.. Fick stressa lite i morse.. trist och jobbigt! Men sen kom jag till skolan eller bussen eller nått. Sen framme på vacksta så började vi med att öva på öppet hus vi ska ha i morn! förast trodde jag att vi skulle floppa totalt men det visade sig att när allt kom omkring och ljudet och ljuset var ordentligt satt så kan det bli riktigt bra! Synd bara att Sandra inte ville komma, ville ju gärna att hon skulle det!
Sen efter skolan så åkte jag hem, julia mötte mig ute vid lillahl och vi gick hem till mig tillsammans och lagade mat. Det var gott :D haha. Sen åkte vi till gymmet, gymmade rätt bra tyckte jag, sen hamnade vi i bubbelpoolen :D Wohoo! Det var ju himla bra träning =) Sen var vi en stund i äventyrsbadet, detvar rätt kul =) Sen åkte vi hem och nu sitter jag här..
Det är ju fest i enhörna! KUUUUL. som tur är känner jag inte att jag missar nått..  Det händer ju alltid samma saker, och det är ju inte världens roligaste umgänge heller! Man överlever ju om man säger så!
Pappa sover inte hemma idag! Trist har vart borta hela veckan kom hem igår och sov sen åker han igen! Hmm! 

Ska sooova! Måste vara pigg, jag ska ju film imorn :D Moaha!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0