Goggos

Goggos idag, med sandra lotta och ida och natalie trefvligt !!!!

NU sittter jag här med sandra en vanlig dag, hon har precis vart ute och gått! hon mlötte delikatessbilen.. "dodoodoodoo osv" Hemskt roligt! Jag älskar häroch med från denna dag delikatess bilen! den betyder något för mig!!! Jg bryr mig itne sandra!!!

Jag vet en vän som bor i huset intilllllll och homn har lovat mig allt vad jag vill mmm jag vet en vän som är leta märkrädd som jag vi borde få det bra :D När mina fingrar inte känner mer när mina ögon inte längre ser när livet vänder ska jag ännu be come give me lovee come give me love


Sluta Tjata Sandra!!!  Jag vill inte gå runt björkesta idag!

Kommentarer
Postat av: Nilskornelia

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2008-09-19 @ 12:22:50
URL: http://nilskornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0