Its all coming back

Hejsan! Igår kväll förberedde jag en kanon frukost på sängen åt far, eftersom att det är fars dag! =) .. Jag ville ge igen för jag gav inget på hans födelse dag så det här skulle bli stort =) . Men sen ringde han inatt, han var ute med några kompisar. Och då sa han att han inte skulle sova hemma, tack =P. Bussigt värre. Så det böev ingen kanonfrukost på sängen åt honom, men det blev det därimot åt mig, jag klagar inte :) fast i försig fick jag gå upp och hömta den själv men iallfall :) sen åkte jag till gymmet. Jag gick till Valla för busstiderna stämmer inte överens med min tabell..Det gick bra idag känner mig redan mycket starkare =P. sen åkte jag med pappa eller jag körde ner till mariefred han var tvungen att hämta lite saker till imorn som han skulle jobba med =)  sen åt jag och pappa mysmiddag med taco och skärgårdsdoktorn :D MYSIGT!!! Sen ska jag sova, skola imorn.. KÄMPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0