Jag är fan inte snygg!

Jag råkar säga lite fel saker ibland.. som ibland när jag säger saker och det framstår lite fel! det kan bli ganska komiskt faktist! Ärligt talat så tror säkert folk att jag tycker jag själv är BÄST!!!! alltså det är ju grymt sjukt! För jag menar ju inte samma sak som jag säger, jag är bara hemskt dålig på att formulera mig!

men om jag ska ta och komma till saken!
Idag har jag vart i sklan, kom hem tidigt hur skönt som helst..! Sen gick jag ner till julia en sväng och sen åkte jag till Sandra. nu sitter jag här!!! Jag har nyss fått veta att sandra är kär i ett lejon som bor under hennes säng! Ganska intressant tolkning av det hela faktist. Man skulle ju kunna säga att det är ett lejon men egetnligen är det massage som hon är kär i .. och faktum är att jag får en godis påse (värd 1000 kronor) Om jag masserar henne i fem minuter hon är ju bara för Rik!

Nej nu sika jag draaaaaa!!! Skriva lite med sandras lover boy på msn (L)




Promenaden lite senare på kvällen!

Vi gick ner till ica för att köpa oss lite godis! Kort välg, men den tog väldigt lång tid att gå! Helt otroligt. En rolig sak på vägen (Enligt sandra) var, Like a bridge over stormy water. Ibland förstår jag inte vad hon skrattar åt haha! Jag får en känsla av attt hon skrattar för att vara snäll! Men vad vet jag! HAHA. Så himla särade vi är, nu sitter jag vid datan sandra ska se OC. helt värdelöst! Mister en timmes umgåelse med sandra pga det! kasst! Natt innebandy i morn, kan bli kul! men jag har en känsla av att jag inte kommer att tycka det!

Kommentarer
Postat av: Sigurdvanja

Hi, nice site! Keep up the good work!

2010-04-06 @ 13:34:10
URL: http://sigurdvanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0