Lördag

Idag är det Lördag och ingenting händer! Har vart på öppet hus, det var rätt okej faktist.. Hände en del roliga saker, en tappa en peruk och skit =) hehe. Jag filmade det var jag jätte dålig på det vet folk som har sett "turkiet videon" Haha. filmade när jag och sandra var där, man ser typ inte vart vi var nånstans för jag är så dålig på att filma haaha!
Men iallafall. Sen åkte jag till nykvarn och handlade, ska laga middag åt pappa och så ikväll. Sen fick jag skjuts hem till enhörna. Så nu sitte rjag här.. Har rätt tråkigt, finns inte så mycket att göra mer än att försöka fördriva tiden lite =)  Ringer kanske Julia, eller nått men jag får se!

Ikväll ska jag till Sandra var det tänkt. Men jag vet inte vad vi ska göra! Får hitta på nått kul =D


 Undrar om man kanske skulle åka och gymma? :D Usch nu blev jag fruktansvärt sugen!

Heeeeej!

Sweeeeet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är såååå snygg på den där bilden! Man kan inte sluta titta på den :P

2006-11-25 @ 15:11:24
Postat av: Sondregrete

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-03-30 @ 08:04:01
URL: http://sondregrete.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0