Min första kärlek

Jag kan inte glömma honom, han finns i mitt hjärta dag och natt! Min livs bästa dag var nere vid dammen med honom. jag minns den som igår. Vi skvätte vatten på varandra, jag vill för alltid vara kvar i det ögonblicket. Sen minns jag dagen då jag skulle få komma hem till dig, du underbara. Jag minns vår första kyss HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.. ta dig samman... Okej... HAHAHHAHHAAHAHA ojsan... hmmm.. HAHAHHAHAA.,.. A det var en härlig känsla. Och jag kommer för alltid vara din Sockertopp!

Jag tror jag vet en som är kvar men då menar jag mycket värre kvar för sin Första kärlek. det har gått så långt att man inte kan gå vidare och släppa taget..


SLÄPP TAGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0