När mörkret faller!

Vaknade upp hos Sandra, den här natten hade jag sovit gott! härligt, härligt. det hade däremot itne sandra gjort =/ tråkigt, tråkigt...
Kom till skolan, hadxe gympa typ hela dagen, var seriös lite till och från. Gymmade gick av och så vidare! Men jag ä rju helt död efter spinningen igår! herre gud säger jag bara, aldrig igen!! ALDRIG, inte ens pappa kan tvinga mig till det!

Åkte med bussen hem, ovanligt sen var den! jobbigt. Sen kom jag från till lill ahl, hade råkat somna men vaknade till i rättan tid, men iförsig var det ju sista håll platsen så det hade ju itne varit hela världen om jag inte hade vaknat! :P men pinsamt hade det kunnat blivit. Men nog om det. Jag klev av bussen och det var svart det var svart svart svart. jag ringde sandra, men hon hade inte tid att prata, diss ;D. Sen kom jag inte på någon annan jag ville prata med. Så jag började gå. Sen kom jag till den jobbigaste biten på vägen, sista svackan. Sååå himla läskig. jag ringde min far och han kunde ringa upp och prata med mig ett tag. Han jobbade. men jag tackar för det, att han hade tid för mig! annars hade jag itne kommit hem idag känns det som.

Nu ska jag laga maaaaat!  Love

Glömde, igår!!!! Igår var jag med sandra jack och anton!!!! Det var skit roligt, jag höll på att dööö hahr ite skrattat så mycket på länge eller inte så länge men det var roiligt iallafall :D haha. dom kletade ner mig med chokladpudding =/ haha. Men anton blev snäll sen!!!!! Jack med!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förlåt men jag hade verkligen inte tid att prata! Annars hade de varit självklart! :D puss baby!

2006-11-16 @ 18:44:06
Postat av: Marina

men inte sandra :P

2006-11-17 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0