Så mycket bättre

Var i skolan idag! vaknade upp efter en natt hos sandra. Herregud vilken jobbig natt det var! jag förstår inte varför man jag sov riktigt illa! sen tror jag att sandra slog till mig :S om jag minns rätt blev hon lite sur på mig haha. jag hade beslutat mig på kvällen för att vi skulle sova skavis för att man får mer plats då och sen på natten tror jag att jag körde upp min afötter i hennes ansikte!! Jaja, hon drog eller tjatade upp mig från sängen och hon hade dukata värsta frukosten vid teven :)
Kom hem tidigare än jag brukar idag, sjuuuuukt skönt!!! ikväll blire träning så nu ska jag sova så jag orkar..




Hur mycket bättre skulle det inte vara om världen bara innehöll perfekta människor, alltså den skulle vara så mycket bättre. Men det finns ju en del männsikor som är perfekta i mina ögon och man märker om man är en av dom. Det är dom som verkligen betyder något, som verkligen finns där för en när man behöver det som mest. Pappa tex, han är en av dom som betyder mest!
Nu sitter inte jag och säger att jag är perfekt, för jag är långt långt långt ifrån perfekt. Men jag menar bara att man märker var man har människor och hur mycket dom egentligen betyder för en! Vissa betyder mer än andra helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0