Tisdag

Igår gymmade jag ! Duktigt Elin men det slutad i poolen "som vanligt" Igår kväll låg jag och pratade Med Sandra Elm i telefonen! Det var ett ganska intressant samtal faktist! Sen idag harjag vart i skolan! Det var roligt.. vi hade kost hela dagen! Helt sjuukt kul! Vi lagade mat till typ 100 pers och det var jag elin ioch anna som var kvar till sist! Fy vad vi åt :D Nu rullar vi fram! =) Hehe

idag sjka jag hem och träna fotboll. shit har värsta spring i benen :D Roligt!


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Vidarhedvig

Greetings. This site is so full of information

2008-10-08 @ 13:52:05
URL: http://vidarhedvig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0