!!!!!!!!!

Idag, eller nyss åkte eve hem. Hon sov här inatt! Vi somnade verkligen på en gång! Sen igår så tränade jag, det var inge roligt! Mm. Men jag fick min biljett till igelstas studentskiva iallfall, måste komma ihåg att ta med mig pengar på Söndag. Då har vi match mot ett lag uppe i sthlm! Vi har nog med oss ett rätt bra lag dessutom, Jag får spela Med krickan på mitten, vilket jag tycker är väldigt skönt för jag tror vi fungerar bra ihop! 
Men nu är jag själv hemma och det är ett par dagar till söndag. Pappa är i tallin. Roligt för han, bara han köper nått roligt åt mig. Bad honom att köpa en rouge, han lär ju inte veta vad det är och komma hem med ett läppstift eller nått HAHA!

Snart kommer Julia, vi ska sola.. men det har blivit värsta disit ute!!! ORKA moln och dis
OCh sandra, hoppas du har det kanon ute på degerholmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0