Du får mig

Har vart upp en halvtimme och varit jätte duktig, har ätit värsta bra frukosten och JOhanna kommer snart och hämtar mig. Ska på match, spelar mot bk sport i esklistuna! Jag är jätte nervös, jag har sånt dåligt humör. Jag tror att jag kan allt och n är jag märker att jag itne kan stå i mål kommer jag bryta i hop jag kommer bli så argf att ag börjar gråta och ingenting kommer gå som jag vill. Kanskr är det för att jkag har för höga tankar och vill att det ska gå så jätte bra! Neä men jag får göra mitt bästa helt enkelt och försöka låta bli att bryta i hop! Fast det är någontning jag är helt hundra på att jag kommer göra idag, Bryta ihop!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det går säkert kanoN! du äger ju! :D <3

2007-04-28 @ 13:11:14
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0