En tagen Lista från sandraelm.blogg.se eftersom jag inte har något vettigare för mig

Ditt namn: Elin Karlsson
Längd: 168 cm
Spelar du något instrument: Nej, men har gjort
Vem är snyggast: Sandra Elm
Vem vet mest om dig: Jag själv
Vad vill du ha just nu: En mjukglass
Vilka sjukdomar har du: Inga
Fobier: har faktist inga

Känner du en snygg kille: Ja
Har du körkort: Nope
Åsikt om jultomten: HATA
Vill du gifta dig: Nope
Tycker du att du är attraktiv: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Din hårfärg och frisyr: Svårt att säga..
Skolväska just nu: Oj

Har du glasögon:
nej
Hur ser din plånbok ut: Sl busskortsficka :P
Favorittv-program: Greys anatomy
När ska du festa nästa gång: Dont know
Vad köpte du senast: MInns ej
Hur mycket pengar har du: alldeles för lite
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej, det är Elin! Och om det är sandra som ringer svarar jag: Aaa
Senast kramat: Usch vill jag inte ens tänka på =(
Vem sov du hos senast: SANDRA
Stjärntecken: Våg
Ögonfärg: BLÅÅÅÅÅ

Kroppsform:
HÖHÖ
Kall favoritdricka: Pepsi
Varm favoritdricka: Te
Alkoholhaltig favoritdricka:  Vet ej
Säger ofta: "skoja inte"
Saknar du någon: Jaa  
Du fikade senast: För et par dagar sen
Senast sedda film: Top Gun (eller ser på den nu)

Hur känner du dig nu: Mätt
Kan du laga mat: Ja om jag måste
Vad pluggar du: jag pluggar inte
Vad tycker du om fötter: foinns det nått fulare än det?
Är du smart: Alldeles föör smart ibland
Snarkar du: Enligt folk så gör jag de, men jag tvivlar
Är du aktiv i skolan: HAHAHA
Lesbisk: nej
När och varför grät du senast: För ett par dagar sen! Åhhhhhhhhh


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha hur kan du tvivla på att du snarkar. så högt som du gör det så borde du ju höra ! tycker man..

2007-04-04 @ 18:11:16
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Michaelklara

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2009-12-07 @ 10:09:33
URL: http://michaelklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0