Enhörna Lövsta 1 April 2007

Sandra, hon tror nog att jag skämtar! Men det gör jag verkligen inte! jag pratade med henne i telefonen tidigare ikväll! Vi la väll på kanske vid 10 tiden! Jag försökte verkligen somna, och jag lyckades YES! Tills hem telefonen ringer runt 11 tiden. Sandra! Åh nej! och det värsta var att hon frågade en fråga som hon lika väl kunde ha väntat med att fråga itll imorgon! Det kan ju inte ha varit så viktigt att få reda på just ikväll om jag hade ringt William nått!? Iallfall, nu kan jag inte somna om. Jag är RÄDD, brukar aldrig vara de när jag är själv hemma i vanliga fall! Men jag är det nu! Jag vet inte vad jag ska göra, det går inget bra på tv, inga roliga filmer, finns inget gott att äta. Ingen annan är vaken som jag kan prata med och sist men itne minst jag kan inte sooooova!
Men jag vet Sandra att du vet att jag kan somna om hur lätt som helst och sover konstant och verkligen inte har några sömnproblem alls. men det var ju en speciell natt, sa jag till och med i telefonen så hon visste om det!
Åh Tack för en härlig sömnlös kväll =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt

2007-04-02 @ 16:55:46
Postat av: Anonym

förlåt

2007-04-02 @ 16:55:47
Postat av: Jimmyanja

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-09-11 @ 14:42:33
URL: http://jimmyanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0