Ett evigt väntande

Skulle ta bussen hem från stan idag! papa kunde inte köra. bussen ut till lill-ahl fick jag vänt apå i en timme. Sen kom jag till Ekeby, skulle överaska Eve, men hon var inte hemma hon hade åkt in till stan. Sen koväntade jag på henne i en timme i enhörna! Och sen skulle jag till nykvarn och fick vänta på bussen i en halvtimme. sen till råga på allt skulle sandra möta mig vid bussen för att hjälpa mig att bära, hade mycket saker! då gick vi om varandra!! Ja hela dagen känns som det har varit ett evigt väntande!!

Dåligt att bussarna går så sällan på söndagar, som att man åker mindre buss bara för det är söndag?

Torka tårarna min vän, jag tror jag vet ungefär hur det känns!


Kommentarer
Postat av: Anna

tack för besöket o kommentaren i min blogg :)
kram

2007-04-08 @ 20:39:51
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0