Förändringar är inget nytt

Gammal94867-27

Dom här bilderna är tagna med ett par års mellan rum, ja man har ju gått upp ett par kilon!

Har inget intressant att blogga om idag, förutom att jag måste tacka så hemskt mycket för gårdagen. Sandras pappa kom och hämtade mig ute i Enhörna! Jätte snällt. och kändes verkligen jätte bra att slippa vara själv igår! Tack Sandra, det betyder faktist otroligt mycket för mig att jag vet att du finns och JÄMT ställer upp!
Appropå Sandra! Hon gjorde VÄRLDENS finaste blogginlägg igår (HÄR KAN DU SE DET)



Kommentarer
Postat av: sandra

hihi vi ser ju typ exakt likadana ut jö på bilderna! hahhahah Puss <3

2007-04-03 @ 17:27:03
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Anthonystine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-02-24 @ 08:25:14
URL: http://anthonystine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0