Lövsta; Tisdag 3 April

Idag har jag vart och tränat! gick verkligen JÄTTE dåligt! Börjar små tröttna på fotbollen tror jag. Måste ta mig en ordentlig funderare på hur jag vill göra!
Sen kom pappa och hämta mgi efter träningen. Han ville visa mig nått i Södertälje!
Så vi åkte dit och när vi kom dit så visade han mig en Hus tomt. En som han verkligen tycker jätte mycket om, den ligger höögt utsikt över mälarn och nära till vattnet, närmare än vad vi har nu säger han till och med! Men fatta trist att bo i Södertälje!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej jag orkar itne deppa ner mig över det där mer ikväll!
USCH!!!!!!!!!!USCH!!!!!!!!!USCH!!!!!!!!!!!USCH!!!!!!!!!!!USCH!!!!!!!!!!!!!! behöver jag berätta mer om min akänslor när det gäller det där med flytta? NEEEEEEEEEEEEJ jag tror det räcker så!

GODNATT HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: carro

de löser sig älskade!! (L)

2007-04-04 @ 20:49:00
Postat av: Axelsilje

Very nice site. Will sure visit again.

2009-05-26 @ 14:19:00
URL: http://axelsilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0