Nästan fullmåne, så gott som

Nu kommer Sandra skratta när jag säger det här, men jag kommer inte kunna sova inatt. Jag är själv hemma och det är så gott som fullmåne. Jag vet att det kanske låter lite fånigt, men så är det! Jag kan inte somna när det är fullmåne och inatt blir det ännu värre för att pappa inte är hemma. Mitt ända hopp är att Julia är hemma, men det kan jag knappast tänka mig att hon är. Men som i Vita lögner, "Men hoppet finns ändå överallt". Jag hoppas och ber att hon kommer hem ikväll!


Läste i almanackan efter att ha upptäckt månen, jag är inte helt ute och cyklar! I almanackan står det att det ska bli fullmåne imorgon natt. Så jag hoppas att månen har nån millimeter kvar att bli ljus på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhhahahhahahahhah!!!!!!!!!!1

2007-04-01 @ 20:18:27
Postat av: emma

hahahahhahaha! just det, jag hade glömt att du inte kunde sova vid fullmåne. hahahah :P men, vita lögner. bra där!

2007-04-01 @ 23:31:57
URL: http://emmaq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0