oja

Riiiiiing Riiiiing! Varför ringer inte människan! Det har gått 10minuter MINST, och ännu inget samtal.
Eve är väldigt busy uppe i kläppen kan jag tänka mig. Rykterna går minsann ;D

Har varit och kollat Ssk-Björklöven. Grattis!
men väldigt dåligt spelat av ssk måste jag säga! Och från och med idag, Älskar jag Leksand!

Själv ikväll, glömde min plattång och mitt smink hos Helene så jag blir nog hemma från skolan i morn kan jag tänka mig. jag hörde att det skulle bli bra väder dessutom, soltime!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha skiter i skolan för att du glömt smink! kUl :P

2007-04-01 @ 20:13:51
Postat av: Tonyastrid

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-02-02 @ 13:36:31
URL: http://tonyastrid.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0