Skärtorsdagen

Igår var jag på Bio med sandra carro emil och dea. Trevligt att träffa carro. var länge sen. Synd bara att vi såg en mindre bra film! Och skärtorsdagen är nog en dag som jag aldrig kommer att glömma. Tänk att en människa (som man princip bor ihop med) har en hemlighet och har haft det i tre år. Jag och Sandra, vi är ju hemlighetsmakarna. Men nu efter att avslöjat min hemlighet känner jag mig faktist lite tom =). Sandra är den proffisionella av oss, eftersom att hon har haft sin hemlighet i tre år och jag bara i ca 2-3 månader!
Men det är en prestation för mig att kunna hålla en hemlighet så länge!!!!

Igår då, jag skulle ta elva bussen hem. visste inte att man inte fick betala på bussen, så jag fick inte åka med! Så jag gick till en fest, det var rätt trevligt efter omständigheterna. träffa 3 styckna där som man kände iallfall :P

Och visste ni? Skitzofreni är en sjukdom!

Idag fick jag mig en tanke tillbaka på Midsommar. Efter att ha gått från bussen (Sandra vet vad jag brukar göra på vägen ;D) HAHA så pinsamt. I ögon vrån eller precis bredvid mig ser jag en vit liten bil åka förbi. Gissao m det inte var GABRIEL! OJ OJ OJ; det var ett tag sen man såg den snyggingen ;D Senast var det väll nere på bryggan! Och innan dess uppe på midsommarpartaj hos Honom. Alltså Sandra, han är ju faktist Snygg!


94867-15
Midsommar 06

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh det är lugnt :D Det var ju bara bra att vi fick en till att umgås med. :) du får ha det så bra!

2007-04-06 @ 18:15:04
URL: http://jennyblomgren.blogg.se
Postat av: Abdirahmanvilde

Very nice site. Will sure visit again.

2009-08-04 @ 08:06:49
URL: http://abdirahmanvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0