Torsdags kväll ute

Dagen började me skola. vilket var trevligt!  Sen var det dags för mig och tjejorna att börja förbereda för kvällen! Vi åkte en sväng ut till mig för att b'dda tills natten! Sen hem till johanna igen och lagade mat och förkröka lite och fixade i ordning oss. Helena kom och hämtade oss och vi åkte in till stan för att ta tåget upp till sthlm. Väl uppe, var det roligt" dansade verkligen hela natten1 Träffade malin där vilket var ännu roligare! Sen hem igen var väll hemma vid halv fem var tvunge n att gå upp vid 6 tiden föär att gå och komma i tid till skolan1 Gud va jag somnade på eftermidagen sen. och nu är jag jätte trött


Kommentarer
Postat av: Jakoblejla

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-02-16 @ 13:23:51
URL: http://jakoblejla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0