Allt jag ser...

Allt jag ser, allt jag hör, din röst din blick ditt skratt. Du har ögon som berusar en natt. Jag väntar om Tiden vill ifatt


Ja vad ska jag säga, har varit på träning. Det gick bajs! Som vanligt. Jag orkar inte gå igenom sånna här perioder. Jag har dom en gång per år, då jag bara känner hur sugit fotbollen är och jag vill sluta. Men jag har redan haft min gång för i år s¨å jag vet inte vad det här är för nått. Kanske är det meningen att jag helt enkelt inte ska spela!! Förmodligen är dte så, får ta mig en funderare och tänka på vad jag vill. kanske kan hinnamed att ta ett break för att sen komma tillbaka och se om det känns bättre. men Det har ju liksom kännts såhär direkt efter uppehållet under sommarn och då när vi satte igång igen brukar jag vara helt hysterisk men jag orkade inte börja igen. Så Ja som sagt jag får bannimej fundera och ta en liten paus och se hur det känns sen..
 JAG HATAR DIG


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0