Elin Karlsson

SIdag har jag vaknat sent, igen! fast jag la mig jätte tidigt igår,konstigt. Men jag behöver väll sova kanske!
Juste igår bokade jag teori prov, är redan super nervös även fast det är lite tid kvar! måste börja plugga!
Jag vakande imorse HAHAHAHA mitt öga ser ut som f'n Helt svullet och helt rött. Jag ser knappt med det så svulletär det. Jag skulle kunna tänka mig att det ser ut som hans iöga i  ringaren i notredam :P Måste ringa vårdcentralen men dom har ju bara telefon tid på morgonen! såj ag vet inte hur jag ska göra och pappa är inte hemma hellerså han kan inte skjutsa mig dit.

Nya dagar väntar med nya tidsfördriv. När jag känner så tänker jag på dig!                        E

inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt
men det skälvde när du rörde vid mig
du var sjutton jag var sexton och jag skolkade från allt
jag ville bara vara med dig

Nuförtiden så går tiden väldigt långsamt! Verkligen segar sig fram. I vanliga fall nu så här ionnan skolan börjar brukar det vara skönt, men just nu stör det mig nått så fruktansvärt! Kan itne bara tiden gå så att det går fort!!!!!!!! Det är nu Onsdag eller är det tisdag? Nej det är Onsdag. Och kan det inte bli helg NÅN GÅNG!!!!!! Tid!!!         E

A

Du är saknad


image144


Kommentarer
Postat av: Elli-pelli

Jag håller med dig till fullo. Är inte hemma den här helgen men nästa, då jäklar! ragga, supa och slåss. handtag famntag, köss

2007-08-15 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0