Fredag!


Idag väckte pappamig tjugo över 9!! Jag hatar att bli väckt av telefonen. Jag somnade på soffan i natt och förutom telefonen så chockade det mig! Man får tydligen ingen bra sömn av soffor, önskar att jag hade gått och lagt mig i min säng innan jag somnade framför DH igår! Idag blir det till att umgås med fadern min, tror jag. Eller neä skoja, han lär ju åke itll Helene även fast han har varit borta hela veckan! Äh orkar inte tänka på det.. Som sagt ikväll hade jag täänkt äta middag med min far, men om det mot förmodan inte skulle bli så ska jag bara vara hemma! Det behöver jag! Imorgon blir det utgång med tjejerna hoppas jag. dom kommer ju hem från turkland :D Det ska bli en bra kväll och måste berätta för dom om min stora hemlighet :D hihi och såklart vill jag höra allt om deras bravader! Dom ringde mig i onsdags men jag åkte bussen genom malmsjön och dom som bor i enhörna vet ju att man inte har mottagnign där så det bröts och dom ringde inte upp igen ):
Neä om man skulle gå och lägga sig ett tag och sova lite lunch!!!!!!!

För jag kan aldrig glömma dig- åh nej
När jag är vaken drömmer jag- om dig
Drömmer du om mig?



image239
 Che'Nelle - I fell in love with the Dj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0