Godmorgon

09.25  sitter hos Helen, väntar på att bli hämtad. Inatt har jag sovit bra men ja hade en jätte läskig dröm.. Jag tror jag skrek till inatten för jag vaknade själv utav det. Idag ska jag ha gympa hela dagen i skolan och sen har jag fotbollsträning, kul väder att idrotta i? - Nej
Juste, jag ska nog sova hos sandra ikväll kom jag på nu, måste gå och packa ner lite mer saker som jag ska ha med mig bara... hmm... Nu måste jag tänka. ahh jobbigt!!
17.46 Slutade fyra idag fick skjuts hem av johanna direkt hem till sandra!! skönt. Idag har vi bara paddlat kaja och gjort lite orientering, vi sprang vilse mitt ute i vakcstas skogar och besökte platser m inte ens fanns med på kartan... Men det var ju en upplevelse det med! Jag och sandra har varit nere och handlat lite och gissa jag öpta godis, som jag inte brukar äta!! Har varit värsta nyttig den senaste tiden! har träning om en kvart så jag ska väll gå ca 17.59. Sover kvar hos Sandra ikvä´ll, mysigt värre!

19.52 Sandra här! Hej! Elin har börjat sitt nya liv typ.. eller nått. Hon vill blogga dygnet runt! Kul, kul (INTE)! Eller iaf inte när man umgås med henne. Och vill ni veta en annan sak som hon gör. Jo Elin har ett beroende! Ja inte att blogga då då utan något annat! Nått PISSÄCKLIGT! Japp, men sånt är livet, faktiskt mångas liv!
HEJ DÅ TÖNT ELIN!!
ps. Elin säger att träningen var tråkig, regnig och kall ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0