HAJSAN

Jaha igår då var det sönag och jag vaknade upp UTAN eve!! He, hur kommer det sig ? ringde henne men hon svarade inte.. tillslut fick jga tag på henne. Vi var ute i lördags, det var rätt roligt måste jag säga
Sen på söndagen så åkte vi och käka donken mat och bada vid sandvokens brygga med Ett GANG ;D
Neä det var ju rätt trevligt.
Nu har jag just gjort i ordning mitt rum för visningen!!! HAHAHHA rooligaste saken, j ag har en fisk som pappa tvingade mig att slänga men för tillfället är den gömd i min garderob!! Nyss gick pappa in och öpnnade den men han missade den som tur var, annars hade jag varit död nu :P
Men jag vill inte döda min lilla älskling!!!

Pappa säger att det ska vara rent och snyggt och prydligt på en visning!! MEN va fan :P dom får väll ta det som det är!!

Ikväll ska jag nog glo lite film och svulla lite! Ha de!

Kommentarer
Postat av: Alvinirene

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2008-08-29 @ 10:24:43
URL: http://alvinirene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0