Hemma idag

Jag vaknade när pappa ringde mig i morse, han sa att jag skulle ringa vårdcentralen. jag somnade om! Sen tringde han klcokan 9 igen! Han var sur för att jag inte hade ringt än. Men iallafall . mår fortfarande dåligto ch jag vill vara med på matchen ikväll vilket jag vet att jag inte kommer få! Det kanske är bäst. I helgen ska vi bo hos Helen för vi har storstädat och sådär inför visningen på huset i morgon!! Spännande och se om det kommer mkt folk.
HJag har fått veta att en familj inne i ekeby är intresserad!!

Idag är klassen uppe i sthlm och paddlar kajak och spelr mini golf. Trist att jag behöver missa det men det är ändå skönt att vara hemma! Men vi hade första lektionen med schouman och det är väll kanske inte så bra om man är borta på den!

Nu har jg hört flera dunkar på fönstrerna, det måste vara fåglar haha!! Att dom aldrig lär sig"!


image236image232image213image206image201


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0