Lördag/ söndag

10.00 Vaknade nyss! haft en mkt trevlig kväll, var ute sen efter fest hos en jätte skum kille, men det var kul även om jag känner mig lite taskig!!! Men Nu måste jag fixa hos helen innan dom kommer hem!!! :P

12.00 Jag kanske är världens tönt men jag orkar inte bry mig... Jag såg nyss på raise your voice, det är en av dom sorgligaste filmerna jag sett. Kanske kan det vara för att jag är väldigt trött och sådär, Men jag tyckte verkligen att den var väldigtr aa, gråtig :P Men iallafall nu ska jag nog sätta på shrek eftersom att jag inte har  sett den än och alla pratar om den hela tiden typ :p.. juste matchen var inställd idag... skönt för både mig och anne ;)

15.00 Efter ett evigt tittande på en massa olika filmer gav jag upp hoppet med att kunna somna! helt oenkelt omöjligt. Jag sitter i fönstret och kollar ut, längtar! Varför varför... Ja, iallafall bestämde jag mig för att ta mig en promenad genom mitt gamla område inne i södertälje, många minnen dök upp och jag kunde inte låta bli att småle när jag gick förbi vissa platser! sandra ringde mig på vägen, fick beröm över hur hurtig jag var! alltid lika kula tt höra dessvärre händer det inte alltför ofta. Men nu sitter jag och väntar, väntar på att pappa och helen ska komma hem! Ja vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Har testat på allt som finns här nu i helgen :P.. det blir nog en iskall dusch nästa. Om folk undrar varför jag bloggar så mkt just idag är det flr att jag är väldigt uttråkad och har verkligen ingenting att göra och mer lär det nog bli under dagens gång.
22.05 Har vart hemma en sväng, visningen gick tydligen bra och det var mycket intresse på huset. Har sovit lite nu åp kvällen och nu sitter vi och kollar på Beck! Så det finns inte så mkt mer att skriva om. ska väll försöka sova hyffsat tidigt iallafall. Eve kommer och hämtar mig imorn så jag får en rätt lång sovmorgon :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0