Nej

Igår speladwe vi match mot united- förlora med 1-0 tydligen en värdelös match. såg tydligen ut som matchen mot nyköping.. ILLA!!! Jag kunde inte vara med jag var sjuk!!! Igår var vi ute och åt jag pappa helen malin lina och farmor det var trevligt.. och nu ska jag vara själv hos heklen till imorn!!! Jag har köpt hem en massa chips godis dipp pepsi, min kväll är fulländad :)

Får se vad som händefr sen kanske ringer elin!! Kollar om hon hade det trevligt i natt ;) vem vet!! var förbi henne igår kväll men ja hon var uipptagen!!

vet itne vad jag ska skriva mer! men jag lär ju upptadera senare uner dagen när jag vet va jag ska göra!!
OCH MIN GRANNE KOMMER HEM IDAG ;D Wiiieee måste hålla utkik ;)

Kommentarer
Postat av: Viljarrebecca

Merci for all the wonderful writings

2009-06-12 @ 07:37:53
URL: http://viljarrebecca.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0