Onsdag

Igår var jag ute med emelie sophie och mathilda et var mkt trevligt.. Hände en massa störda grejer! Hampe kom inte in och arvid peder jocke decka alla tre, ja störd kväll helt enkelt!!!!  Skolan idag var den jobbigaste dagen någonin!!! Ärligt talat det var verkligen hur jobbigt som helst ..

Nu är jag sjuuuuk... har jätte ont i halsen och har säkerligen feber!!!! jobbigt värre!! Match i morn och jaa! Ska äta middag med familjen också men jag kanske inte kan va me för jag har match känns lite trist faktist!!!!

Nu ska jag kolla på fucking Åmål!!!! Herååååå

Har sovit en stund, mår inge vidarebra.. jag mår SKIT!!! Usch det är faktist inte roligt och jag orkar inte göra nåntong , sen skulle jag lagamat och brände maten och var tvungen att göra om allt igen!!! ORKA!! Segt!! Önskar att pappa kunde kommahem och ta hand om mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0