Onsdag

idag har jag varit i skolan till tolv och haft styrketräning det var rätt seft. nu kollar jg på shrek 2... sen har jag match. jag som är så trött... Annars ska jag inte göra så mycet ska väll försöka sova en stund och kanske överraska sandra om jag hinner :)

TRÅKIG HON ÄR DÅ!!!! Ähh spela roll :) Hur kan man vara sur på en sån söt människa?!
Men mina överraskningar har en tendens till att misslyckas måste jag säga!!!
Nu ska jag snartr iväg på match, har feber och mamma försöker tvinga mig stanna hemma. men nu måste jag ju vara med det är ju lite sent att komma och vara sjuk nu!! Får slänga i mig lite extra doser alvedon...
Sandra skulle ju ta 17.22 tåget hem så jag hinner inte gå till henne eftersom att min samlig är om 6 minuter..   ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Spelade match förlorade med 3-2 men jag gjorde 2 mål... HAHAH ofta jag gör det!!!! nej men jag fick ställa migi  målet en stun dmed haha höll nollan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag sitter i skolan på administration... så nu vet jag överraskningen redan.. tar 17.22 tåget hem.. så jag är hemma 18 typ.. så du vet

2007-08-29 @ 14:59:39
Postat av: sandra

hihi inlägget innan var från mig om du inte fatta det:P

2007-08-29 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0