Tisdag

14.15 Har just kommit hem från skolan. fick sluta tidigare, skönt. Fick skjuts hem av martin också vilket var Hur skönt som helst.. Hade en jätte seg dag gick i genom tusen uppgifter med jobbiga Eva!!!! Det är en lärare jag faktist verkligen inte tycker så särskilt mycket om.. Väntar på att sandra sa komma hem sen går jag till henne och efter det har jag träning.
21.08 Idag somnade jag när jag kom hem från skolan.. vaknade klcokan 6 av att mamma väckte mig. min träning började klcokan 6, bra jobbat. Åt lite sen gick jag upp till träningen. Jag förklarade vad som hänt sen gick jag till sandra för att byta om! var med lite men gick av när det var 20 kvar av träningen... Pappa kom och hämtade mig och nu ska jag äta sen soooova om jag kan...
Jag GJORDE det!!! HAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0