Torsdagggggggggggggggggggggggg

Idag har jag varit i skolan! Yeah!! Hade först engelska med KARIN hatar henne så mycket.. Hon sa till mig på dom enskilda samtalen idag att jag kanske inte kommer kunna få g i kursen och till en annan i klassen sa hon att han borde byta val!! Är hon störd..?!
Sen hade jag svenska med seg Ulla, vad jobbig hon är!! :P Nu är jag hemma fick skjuts hem av jocke. skönt! ska snart i väg på träning som jag inte orkar!!!!!!!!!!
Herregud vad jobbigt.. Juste ny visning på huset i morn det var några fler som ville komma och kolla! hoppas det blir sålt annqars blir det lite jobbigt, eller jag tycker synd om pappa dåååååååååå...

Jag har inte mycket mer att skriva om!!! roligt eller hur...

Kommentarer
Postat av: Amiraida

Keep up these useful pieces.

2009-06-30 @ 09:29:59
URL: http://amiraida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0