Arg, arg, arg

jag kan ju börja med att vi var ute igår. först hos emelie och vidare därifrån till Tk. Elin gick hem. Eller släpades hem... Väl uter var det hyffsat kul. Träffade på Alexander och förstörde lite för han. HAHA michell var ute!! Hur roligt som helst, tyvärr dissade han oss senare under natten! Vi drog iallafall hem till mimmi och skulle se nån film som jag int ekommer ihåg vad den hette. Sen hittade inte hon filmen så vi gick därifrån. Somnde sent vaknade tidigt skulle på fotbolls cup. Hade en intressant natt bakom mig och taggad på att spela cup var jag inte. Det gick inge visdare bra och jag var kan man säga medvetslös/död på planen. Tabbade mig som bara den och jag var sista back!! moha. Och jag är så arg. vi fick en jätte konstig domare, han var riktigt konstigt orkar itne skriva vad han gjorde men jag är arg iallafall!

Nu har jag precis kommit hem och tänkte sova och somna för natten.


Kommentarer
Postat av: Vidarhedvig

Greetings. This site is so full of information

2008-10-08 @ 13:47:55
URL: http://vidarhedvig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0