Bleeding love


Igår var jag på stan mötte Jimmy, vi gick och fika på tidermans. Det var väldigt trevligt. Vi prata nog om allt kan jag tänka mig. tror vi satt i två timmar och bara prata. Sen vidare hem till Elin där vi åt en mysig middag med hennes mamma och pappa och sen gjorde vi oss i ordning för kvällen. Vi gick tillsammans till Emma, alltid lika kul att vara där! Sen hämta vi upp tobbe och raffa och åkte mot gnesta...

image301
Dragan Umecivic, En julklapp till Sandra. 
"En sexig jävla sak"

... Där var det  fest. Det mesta som kunde spåra ur spårade ur. det var fan tjaffs överallt vart man än gick tror jag! haha. Nu har jag iallafall precis kommit hem och det var skönt för jag fick skjuts av sandra slapp att ta tåget.
Sov kvar i Gnesta hos Emma. Vaknade hyffsat tidigt iallafall men jag var himla trött. Nu måste jag städa mitt rum. Dom som har vart här vet hur det ser ut... Och min mor kommer lacka sönder om hon kommer hem till det här =D

Ikväll är det  love actually på 5:an. Nu är det snart Jul på riktigt!!!!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0