CURLING

HEjsan
Idag var vi och spelade curling med klassen, och jag måste säga attt det var bland det tråkigaste jag gjort i HELA mitt liv! Jag var i lag med Emelie, vi var bäst men förlora iallafall, hur kommer det sig? dåliga regler helt enkelt! ÄR man bäst så ska man ju vinna ;D
Nu sitter jag och väntar på att sandra ska svara på mitt mess, jag frågade närhon slutar så jag kan möta henne vid tåget. Sego hon är! =)
sen har jag träning i kväll! Usch jag orkar inte springa ute! men blir ju sjuk utav det, så trist! Ska sova kvar hos Sara ute på vakcsta också..

This Time Imperfect - A.F.I

Kommentarer
Postat av: Blomdin

Vi klassar på curling!

2007-12-03 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0