Då och nu

Dåp var det bbra nu är det dåligt....
Igår så var det en speciell resa feån enhörna till södertälje. Var i broberga och kolla om mitt hus stog kvar, och det gjorde det faktist :)
Nu kom jag precisd hem har vart på stan med jimmy och fixat lite grejernu är jag faktist hos min far. Oj det är inge kul alls. Nu är han flintskallig i princip och jag kan inte låta bli att tycka synd om honom även fast han har bettett sig illa.. Helt ärligt. jag har ALDRIG i hela mitt liv sett honom såhär ynklig!

ikväll blir det utgång.

Kommentarer
Postat av: johanna

du skulle gå ut igår, HELT STÖRT VA ROLIGT :D

2007-12-15 @ 15:28:11
Postat av: Mattiashilde

Great site. Keep doing.

2009-05-08 @ 11:16:54
URL: http://mattiashilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0